L’Ajuntament engega una iniciativa per facilitar els tràmits fiscals i laborals a les entitats d’Olot

A conseqüència dels canvis de normativa que afecten especialment les associacions, representants de diferents entitats s’han dirigit a l’Ajuntament d’Olot per mostrar la seva inquietud davant el desconeixement que tenen respecte a les obligacions que han de complir (tant a nivell fiscal com laboral), i quines repercussions poden tenir per les entitats i les persones que les representen.

Després de les conferències sobre els canvis de normativa que es van portar a terme durant el 2015, des de l’Institut Municipal de Promoció de la Ciutat d’Olot i el Consorci d’Acció Social de la Garrotxa s’ha volgut fer un pas més facilitant que les entitats puguin rebre un assessorament individual i informació adaptada en funció de com sigui cada entitat i les activitats que dugui a terme.

És per aquest motiu que l’Ajuntament, amb el suport de diferents assessories de la ciutat, engega una campanya que consisteix en una primera visita gratuïta a una de les assessories que s’han sumat a la iniciativa.

L’objectiu és que les entitats puguin informar-se i assessorar-se sobre tot allò que han de complir en l’àmbit fiscal i laboral. L’assessoria farà una primera valoració gratuïta i oferirà un pressupost el més ajustat possible en funció de la particularitat de cada entitat.

La voluntat és facilitar a les associacions que volen gestionar-se correctament, informació de què han de fer i quines implicacions té per la seva entitat, i d’aquesta manera estar en condicions de poder decidir com organitzar-se.

Per poder-se  acollir a la iniciativa les associacions que ho desitgin han de passar a recollir un val a partir de demà divendres 18 de març al Consorci d’Acció Social de la Garrotxa (plaça Palau, 8) o a l’Institut Municipal de Promoció d’Olot (Tomàs de Lorenzana, 15).

En aquest val hi trobaran la llista de les assessories que s’han sumat a la iniciativa i a les quals podran sol·licitar hora de visita abans del 8 d’abril. Caldrà presentar el val en el moment de la trobada.

Les assessories són:

ADADE ASSESSORS: C. Tomàs de Lorenzana, 18 1r. 2ª (972 276 050)
AG ASSESSORS GARROTXA, SL: C. Pintor Galwey, 2, 1r. (972 268 260)
ASSESSORIA AULINAS: Plaça Palau, 11 (972 261 789)
ASSESSORIA OLIVERAS, SL: Pl. del Mig, 1 (972 268 461)
COMPTE 9: C. Tomàs de Lorenzana, 24, 2 (972 268 617)
GABINET PERMAR, SL:C. Pere Bretcha, 1-A (972 275 260)
GESTORIA CASTELLS, SL: C. del Pare Roca, 6 (972 260 174)
GESTORIA GIRGAS, SL: Plaça Balmes, 1 (972 261 596)
JIC ASSESSORS FISCALS: Avda. Santa Coloma, 63 (972 269 602)
RIBAS ÁLVAREZ OLOT, SL: C. Pou del Glaç, 20 Baixos (972 276 401)
TAX ASS. I GESTIÓ: Plaça Catalunya 15-17 (972 270 593)

Per a més informació:

Institut Municipal de Promoció d’Olot 972 26 01 52 (extensió 1)

Consorci Acció Social de la Garrotxa 972 26 66 44

Publicada el

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *